ליווי משפטי ורגשי

ייעוץ וליווי משפטי ורגשי בתהליכי גישור

מרכז עוגנים מציע ייעוץ וליווי משפטי או רגשי לאנשים המצויים בהליך גישור עם מגשרים שאינם ממרכז עוגנים, כגורם חיצוני לתהליך. בהיוועצות ניתן מענה לנושאים משפטיים, כלכליים ואישיים שעולים על הפרק, ואינם יכולים לקבל מענה בתהליך הגישור המשותף.

אנו מאמינים בגישור כתהליך להסדרת נושאים משפחתיים שונים. אולם לצד זה מודעים לצורך של המעורבים בעניין לקבל ייעוץ אישי, אשר יאיר על נקודת מבטם בתוך ההחלטה המשותפת, יבטיח שלא פספסו דבר, יאיר על דברים שהתפספסו מבלי משים, או יפצח את הקושי לוותר על דבר מה.
הליווי המשפטי והרגשי מהותי לתהליך הגישור, ואינו עומד בסתירה אליו. אנו פועלים מתוך הבנה, שלעיתים נושא מעכב בהליך הגישור, עשוי להיפתר באמצעות ייעוץ שמקבל אחד מן הצדדים.

עורכת הדין רעות סף־גבאי צברה ניסיון ארוך שנים בתהליכי הגישור המשפחתיים והזוגיים, והעשירה את הידע המשפטי בכלים נוספים, כמו; ייעוץ זוגי ומשפחתי, גישור נרטיבי, גישור לקהילה הלהט"בית ועוד. כל אלה מצויים ברקע, ומעשירים את יכולתה לשקף ולייעץ לפונים בכל שאלה או עניין סבוך שמעכב את הליך הגישור.

הידע המצטבר של עו"ד רעות סף־גבאי בעולמות הגישור, לצד היבטים משפטיים ורגשיים, גיבשו את הבנתה על כל הנדרש על מנת לתמוך באנשים שנמצאים בהליך הפרידה ולייעץ להם; כשכלל השיקולים פרושים בפניה, וטובתו האישית של הפונה נמצאת בראש סדר עדיפויותיה.

בפגישת ייעוץ נוכל לדון בנושאים שונים, כמו;